مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 11:302023-09-12سياسي

واکنش مشاور تیم مذاکره به تبادل زندانیان با آمریکا


مشاور رسانه ای تیم مذاکره کننده ایران گفت: در زمینه تبادل زندانیان و آزادسازی دارایی های ایران، آمریکا واقع بینانه تر از گذشته عمل کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، محمد مرندی در گفتگو با مهر، با اشاره به حضور رییس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل، اظهار داشت: رییس جمهور کشورمان در این دوره از مجمع عمومی سازمان ملل با دست پر حضور خواهد یافت چرا که دولت در حوزه سیاست خارجی موفقیت ها و دستاوردهای مهم و بزرگی را داشته است.

وی با اشاره به بهبود روابط ایران با کشورهای منطقه، ادامه داد: اولویت دولت سیزدهم در سیاست خارجی بهبود روابط با کشورهای همسایه و منطقه است که از جمله می توان به اصلاح روابط ایران با تاجیکستان، بهبود روابط با ترکمنستان، تقویت رابطه با آسیای مرکزی و همچنین بهبود روابط با عربستان اشاره کرد.

مشاور رسانه ای تیم مذاکره کننده ایران یکی دیگر از دستاوردهای دولت در حوزه سیاست خارجی را عضویت در سازمان همکاری های شانگهای و گروه بریکس دانست و افزود: عضویت در این گروه ها موفقیتی بسیار عظیم است که طبیعتاً آثار و نتایج این موفقیت در آینده بر سر سفره های مردم نمایان خواهد شد.

مرندی با اشاره به توافق اخیر ایران و آمریکا، اظهار کرد: طبق توافق اخیر عملاً دارایی های مسدود شده ایران آزاد شد که بر اساس آن ایران می تواند همه کالاهای غیر تح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش مشاور تیم مذاکره به تبادل زندانیان با آمریکا

واکنش مشاور تیم مذاکره به تبادل زندانیان با آمریکا