مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 10:302023-09-03سياسي

مراسم گرامیداشت یوم الله 17 شهریور در مسجد «قبا» برگزار می شود


دبیر قرارگاه شهید همدانی محله های اسلامی منطقه سه تهران گفت: مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای یوم الله 17 شهریور در مسجد «قبا» منطقه سه تهران برگزار می شود.

- تهران- دبیر قرارگاه شهید همدانی محله های اسلامی منطقه سه تهران گفت: مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای یوم الله 17 شهریور در مسجد قبا منطقه سه تهران برگزار می شود.

امیرحسین نجم آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به فرارسیدن سالروز گرامیداشت یاد و خاطره شهدای یوم الله 17 شهریور اظهار داشت: در 45 سالگی یوم الله 17 شهریور به پیشنهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، این مراسم در مسجد قبا واقع در منطقه سه تهران همراه با تجلیل از خانواده معظم شهدای یوم الله هفدهم شهریور برگزار می شود.

نجم آبادی با اشاره به اینکه مسجد قبا مبدا راهپیمایی های انقلاب اسلامی در شهریور 57 بوده است گفت: روز عید فطر مقارن با 13 شهریور 1357 شهید مفتح که در آن زمان امام جماعت مسجد قبا بود با همراهی تعداد زیادی از نمازگزاران خواهر و برادر با عزیمت به سمت قیطریه در تپه های این منطقه نماز عید فطر را اقامه و بعد از سخنرانی شهید باهنر، جمعیت از خیابان شریعتی به سمت مرکز شهر تهران حرکت کرده و جمعیت میلیونی در میدان آزادی شکل گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم گرامیداشت یوم الله 17 شهریور در مسجد «قبا» برگزار می شود

مراسم گرامیداشت یوم الله 17 شهریور در مسجد «قبا» برگزار می شود