مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 14:452023-08-26اقتصادي

تجهیز 264 خانه ورزش روستایی در استان زنجان


مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان از افتتاح 19 چمن مصنوعی و تجهیز بیش از 264 خانه ورزش روستایی در روستاهای استان در دولت مردمی خبر داد - جواد بازرگان، مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان امروز در گفت وگو با فارس از افتتاح 19 چمن مصنوعی و تجهیز بیش از 264 خانه ورزش روستایی در روستاهای استان در دولت مردمی سیزدهم خبر داد و اظهار داشت: این طرح ها برای بهره مندی روستاییان از اماکن و امکانات ورزشی و در راستای اجرای عدالت اجتماعی افتتاح و مورد استفاده مردم قرار گرفتند.

  مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: افتتاح سالن ورزشی روستایی و آغاز به کار بسیاری از پروژه های نیمه کار در سطح استان نیز از دیگر اقدامات اداره کل ورزش و جوانان در این دولت بوده است که  پروژه نیمه کاره مجموعه ورزشی 3 هزار نفری ابهر از جمله این طرح هاست و هم اکنون فعال است.

  وی در ادامه تبیین فعالیت های اداره کل ورزش و جوانان برگزاری بیش از 842 جشنواره و همایش همگانی، 79 میزبانی ورزشی و کسب بیش از 583 مدال ورزشی در مسابقات قهرمان کشوری، لیگ، بین المللی، آسیایی و جهانی رانیز از افتخارات ورزشی استان در دو سال اخیر عنوان کرد.

  بازرگان در ادامه همچنین صدور 13 مجوز تخصصی مرکز مشاوره ازدواج، برگزاری 500 کارگاه با 19 هزار شرکت کننده و ارائه 3 هزار و 609 جلسه ارائه مشاوره رایگان برای ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز 264 خانه ورزش روستایی در استان زنجان

تجهیز 264 خانه ورزش روستایی در استان زنجان