مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 18:512023-09-13حوادث

اختصاصی فارس؛ عامل شهادت 19 شهید فراجا در سیستان و بلوچستان کیست +تصاویر


یک منبع آگاه امنیتی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: در تاریخ 11/06/1402 پس از کسب اطلاع از قصد ورود یک محموله مواد مخدر از منطقه مرزی بن سر حوالی میل مرزی 147 سراوان به کشور، در اقدام مرزبانی شهرستان سراوان و طی درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ یکی از اشرار معروف به نام صابهان شهنوازی فرزند عزت به هلاکت رسید.

وی افزود: 625 کیلو و 800 گرم مواد مخدر شامل (599 کیلو و 600 گرم تریاک و 26 کیلو و 200 گرم حشیش)، یک دستگاه خودروی تویوتا هایلوکس، یک قبضه سلاح کلاش، 7 تیغه خشاب کلاش و 162 فشنگ جنگی، یک قبضه مسلسل یوزی به همراه 3 تیغه خشاب بزرگ و یک خشاب کوچک، تعداد 69 فشنگ سلاح یوزی و یک دوربین دو چشمی از این شرور کشف و ضبط شده است.

  این منبع امنیتی بیان کرد: شرور صابهان شهنوازی فرزند عزت معروف به صاحب خان گمشادزهی فرزند میردوست و در شهرستان سراوان بوده است.

وی ادامه داد: نامبرده ساکن منطقه گنوک از توابع شهرستان سیب و سوران بوده که مبادرت به شرارت، سرقت و درگیری مسلحانه می کرد و از قاچاقچیان کلان مواد مخدر و از اشرار مطرح در منطقه بوده است.

وی گفت: شرور شهنوازی همچنین از چریک های اصلی شرور رشید گمشادزهی بوده که در اغلب اقدامات ضد امنیتی وی را همراهی مؤثر می نموده و نیز در سال های اخیر در به شهادت رساندن قریب به 19 نفر از نیروهای نظامی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاصی فارس؛ عامل شهادت 19 شهید فراجا در سیستان و بلوچستان کیست +تصاویر

اختصاصی فارس؛ عامل شهادت 19 شهید فراجا در سیستان و بلوچستان کیست +تصاویر