مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 شهریور 1402 ساعت 14:002023-09-15بين الملل

چرا اروپایی ها به جای تحریم موشکی با ایران مذاکره نکردند تا تضمین بگیرند؟


اروپایی ها می توانستند با ایران مذاکره کنند و ضمن لغو تحریم های موشکی ایران بر وفق توافق برجام، متقابلا درباره عدم فروش موشک ها به روسیه تضمین هایی دریافت کنند.

- اروپایی ها می توانستند با ایران مذاکره کنند و ضمن لغو تحریم های موشکی ایران بر وفق توافق برجام، متقابلا درباره عدم فروش موشک ها به روسیه تضمین هایی دریافت کنند.

   عصرایران؛ مازیار آقازاده- 3 کشور اروپایی آلمان، فرانسه و انگلیس اعلام کرده اند مانع لغو تحریم های موشکی ایران بر وفق موافقت نامه برجام خواهند شد.

   این 3 کشور که طرف مذاکره ایران در برجام بوده اند و همزمان اعلام می کنند همچنان به این توافق پای بند هستند اما در اقدامی بر خلاف مفاد توافق برجام، اعلام کرده اند تحریم های موشکی ایران را که قرار است بر اساس موافقت نامه برجام در تاریخ اکتبر سال 2023 (مهر ماه 1402) لغو شوند، برقرار نگاه دارند به این سه دلیل: 1- استفاده روسیه از پهپادهای ایرانی علیه اوکراین 2- احتمال انتقال موشک های بالستیک ایران به روسیه  3- محروم کردن تهران از مزایای برجام به دلیل نقض آن از سوی تهران   نکته جالب اینکه اروپایی ها در مورد سوم در حالی نقض برجام را به تهران نسبت داده اند که خود به خوبی می دانند که آمریکا بود که به دستور ترامپ و با خروج یکجانبه خود برجام را نقض کرد و تحریم های ایران را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا اروپایی ها به جای تحریم موشکی با ایران مذاکره نکردند تا تضمین بگیرند؟

چرا اروپایی ها به جای تحریم موشکی با ایران مذاکره نکردند تا تضمین بگیرند؟