مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 11:502023-08-29سياسي

مراسم جاماندگان اربعین امسال در تهران، خانوادگی برگزار می شود


مراسم جاماندگان اربعین حسینی چهارشنبه 15 شهریورماه از میدان امام حسین (ع) تا حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) پس از نماز صبح با قرائت زیارت شریف اربعین به مسافت 15 کیلومتر در تهران برگزار می شود.

- مراسم جاماندگان اربعین حسینی چهارشنبه 15 شهریورماه از میدان امام حسین (ع) تا حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) پس از نماز صبح با قرائت زیارت شریف اربعین به مسافت 15 کیلومتر در تهران برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمیدرضا خونویی معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در نشست خبری آیین پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی که در این سازمان برگزار شد اظهار داشت: همزمان با مراسم پیاده روی سید الشهدا (ع) در روز اربعین، مراسم جاماندگان به مدت 12 سال است که همزمان با سراسر کشور در تهران برگزار می شود.

وی افزود: کسانی که در این آیین شرکت می کنند افرادی هستند که از حضور در پیاده روی اربعین محروم ماندند بر این اساس مراسم جاماندگان اربعین حسینی چهارشنبه 15 شهریورماه از میدان امام حسین (ع) تا حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) پس از نماز صبح با قرائت زیارت شریف اربعین به مسافت 15 کیلومتر در تهران برگزار می شود.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران بیان کرد: تراکم جمعیت هنگام ظهر در شهرری بسیار بالا خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم جاماندگان اربعین امسال در تهران، خانوادگی برگزار می شود

مراسم جاماندگان اربعین امسال در تهران، خانوادگی برگزار می شود