مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 17:152023-09-02اقتصادي

کارت های بازرگانی اجاره ای بزودی بسته می شوند


رییس سازمان توسعه تجارت ایران گفت: در حال حاضر بانک مرکزی با وجود تلاش های بسیاری که ما انجام دادیم صادرات ریالی را به رسمیت نمی شناسد و توافقی صورت گرفته است که براساس آن کارت های بازرگانی اجاره ای بزودی بسته می شوند و احتمالا از یکی دو هفته آینده روند .

- ایسنا/مرکزی رییس سازمان توسعه تجارت ایران گفت: در حال حاضر بانک مرکزی با وجود تلاش های بسیاری که ما انجام دادیم صادرات ریالی را به رسمیت نمی شناسد و توافقی صورت گرفته است که براساس آن کارت های بازرگانی اجاره ای بزودی بسته می شوند و احتمالا از یکی دو هفته آینده روند بسته شدن این کارت ها صورت می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی ضیغمی در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان مرکزی در پاسخ به 5 پیشنهاد مطرح شده از سوی اتاق بازرگانی اراک برای رفع برخی مشکلات فعالان صنعتی و صادرکنندگان گفت: قبل از سال 1401 کمیته اقدام ارزی در سازمان توسعه تجارت مستقر بود و رییس این کمیته سازمان توسعه تجارت بود ولی از سال 1402 کمیسیون اقدام ارزی داریم که در بانک مرکزی مستقر است و رییس آن نیز بانک مرکزی است و ما عضو کمیسیون هستیم.

وی درخصوص صادرکنندگانی که در سال 1397 صادرات خود به بازارهای هدف از جمله عراق، افغانستان و ارمنستان را به صورت ریالی انجام داده اند اما به استناد دستورالعمل ها و بخشنامه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارت های بازرگانی اجاره ای بزودی بسته می شوند

کارت های بازرگانی اجاره ای بزودی بسته می شوند