مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 06:402023-09-03اجتماعي

بازدید میدانی استاندار کردستان برای بررسی آخرین وضعیت زائران اربعین در مرزباشماق


استاندار کردستان با حضور در مرز بین المللی باشماق برای پیگیری آخرین وضعیت خدمات رسانی به زوار، از بخش های مختلف این مرز بازدید نمود و بر تسهیل تردد و میزبانی از زائران اربعین حسینی تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مریوان اسماعیل زارعی کوشا در بازدید میدانی از پایانه مرزی باشماق مریوان، برای بررسی آخرین وضعیت زوار، با جمع زیادی از زائران و موکب داران اربعین گفت وگو کرد و نظر آنان را درباره خدمات مرز باشماق جویا و پیگیر رفع دغدغه های موجود شد.

استاندار کردستان از 22 موکب مستقر در مرز باشماق بازدید نمود و تسهیل خدمت رسانی آسان و مناسب موکب داران در این مرز را ضروری عنوان کرد.

زارعی.

کوشا ضمن گفت وگو با زائرین در مرز باشماق و پاسخ به مطالبات آنان افزود: با توجه به امکاناتی که در مرز فراهم شده خوشبختانه زائرین در آرامش و سهولت تردد می کنند.

وی در ادامه از بیمارستان سیار شهید قاضی باشماق و بیمارستان سیار 50 تختخوابی ماموستا شهید شیخ الاسلام که در مرز باشماق به زائران نیازمند خدمات سلامت، خدمات درمانی بصورت رایگان ارائه می شود نیز بازدید نمود.

استاندار کردستان در جریان این بازدید میدانی از پایگاه هلال احمر مستقر در باشماق بازدید کرد و گفت: اقدامات خوبی برای استقرار این پایگاه ها جهت خدمات به زائران صورت گرفته و امکانات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید میدانی استاندار کردستان برای بررسی آخرین وضعیت زائران اربعین در مرزباشماق

بازدید میدانی استاندار کردستان برای بررسی آخرین وضعیت زائران اربعین در مرزباشماق