مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 10:102023-08-25فرهنگي

زبان فارسی، زبان فرهنگ و زندگی بین انسان هاست


معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: حتماً در آینده زبان فارسی در کشورهای مختلف دنیا مورد توجه بیشتری قرار می گیرد چراکه زبان فرهنگ و زندگی و زبان بین انسان ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، یاسر احمدوند، دبیر شورای هماهنگی پاسداشت زبان فارسی و معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی روز چهارشنبه اول شهریور با جمعی از اهالی قلم با فارسی آموزان و مدرسان زبان فارسی از کشورهای ترکیه، یونان، چین، رومانی، لبنان، پاکستان، ترکمنستان و سوریه در باغ موزه نگارستان دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار، علی رمضانی، مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران، سیدعلی موسوی زاده، مدیر ارزیابی و نظارت بنیاد سعدی، علیرضا قزوه، ناصر فیض، راضیه تجار، فریبا یوسفی، یوسف قوجق، مهدی طباطبایی، سعیده حسینجانی، سیدعلی موسوی زاده و حامد محقق حضور داشتند.

فرهنگ غنی ایران؛ همدل انسان ها یاسر احمدوند در این دیدار گفت: استادان، نویسندگان و شاعران نامدار ایرانی و فارسی آموزان از کشورهای مختلف در این آیین حضور دارند که با علاقه مندی به یادگیری زبان فارسی به ایران آمده اند.

از استادان زبان فارسی که در کشورهای مختلف با علاقه مندی و اشتیاق، آموزش زبان فارسی به افراد را در کشورهای خودشان برعهده گرفته اند، تشکر می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زبان فارسی، زبان فرهنگ و زندگی بین انسان هاست

زبان فارسی، زبان فرهنگ و زندگی بین انسان هاست