مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 13:302023-09-20سياسي

اجرای 130 عنوان برنامه برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس در تایباد


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تایباد گفت: تعداد 130 عنوان برنامه مختلف برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این شهرستان مرزی اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تایباد، سرهنگ حسین شمس امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: امسال برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس، تعداد 130 برنامه فرهنگی، اجتماعی، تبلیغی، عمرانی، معیشتی و آموزشی در سطح شهرستان مرزی و تلفیقی تایباد برگزار خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تایباد افزود: این برنامه ها شامل رژه موتوری و خودرویی یگان های سپاه، فراجا، ارتش و مرزبانی، دیدار از خانواده ایثارگران، همایش علمای شیعه و اهل سنت، تجلیل از سربازان نمونه و نواختن زنگ مهر در مدارس می شوند.

وی ادامه داد: همچنین برگزاری 7 یادواره شهدا و آبروی محله، توزیع کمک های معیشتی و لوازم تحریر، افتتاح منزل معسرین، بهره برداری از 3 کلاس درس در روستای اسدآباد دربند و اعزام گروه های پزشکی و جهادی به مناطق محروم از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس هستند.

سرهنگ شمس بیان کرد: امسال که هفته دفاع مقدس با هفته وحدت همزمان شده، نشان دهنده این است که 8 سال جنگ تحمیلی نمادی از وحدت و همدلی ملت ایران بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تایباد خاطرنشان کرد: این شهرستان 126 شهید شیعه و اهل سنت در عرصه انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی، دفاع از مرزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 130 عنوان برنامه برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس در تایباد

اجرای 130 عنوان برنامه برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس در تایباد