مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 22:102023-09-12حوادث

دستگیری آخرین مظنون به قتل وکیل شاهرودی


رییس کل دادگستری استان سمنان از دستگیری آخرین مظنون به قتل وکیل شاهرودی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمدجعفر عبداللهی، رییس کل دادگستری استان سمنان اظهار کرد: مردادماه بود که با دعوت از اعضای شورای تأمین شهرستان شاهرود، حفظ و استمرار امنیت را مطالبه و البته دستور دستگیری قاتل وکیل شاهرودی، مرحوم جعفر آقایی را صادر کرد.

وی گفت: سال گذشته بود که وکیل شاهرودی مرحوم جعفر آقایی به قتل رسید و دستورات قضایی جهت شناسایی و دستگیری عوامل این پرونده صادر شد.

رییس کل دادگستری استان سمنان ادامه داد: در تحقیقات اولیه مشخص شده بود که قتل توسط چند نفر با برنامه ریزی قبلی انجام شده و در همین راستا، مظنونان دستگیر شدند و تحت تعقیب قضایی قرار گرفته؛ ولی مباشر اصلی شناسایی نشده بود.

عبداللهی افزود: در مردادماه به ضابطان عام و خاص شاهرود در جلسه شورای تأمین دستور داده تا با تشکیل یک تیم هماهنگ و یکپارچه، هر چه سریع تر آخرین مظنون به قتل وکیل مرحوم جعفر آقایی را شناسایی و دستگیر کنند.

وی تصریح کرد: در شامگاه شنبه، 18 شهریورماه بود که آخرین مظنون به قتل این پرونده در حوالی یکی از استان ها با رصد اطلاعاتی تیم یکپارچه ضابطان عام و خاص شناسایی و دستور دستگیری و انتقال وی به محل وقوع جرم صادر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری آخرین مظنون به قتل وکیل شاهرودی

دستگیری آخرین مظنون به قتل وکیل شاهرودی