مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1402 ساعت 16:252023-09-22سياسي

رقابت 1600 نفر در مسابقات قرآن و عترت بسیج در جهرم


مدیر دارالقرآن بسیج جهرم از برگزاری مسابقات قرآن و عترت بسیج در مرحله شهرستانی خبر داد و گفت: یک هزار و 600 نفر در این مسابقات در جهرم شرکت کردند.

- ایسنا/فارس مدیر دارالقرآن بسیج جهرم از برگزاری مسابقات قرآن و عترت بسیج در مرحله شهرستانی خبر داد و گفت: یک هزار و 600 نفر در این مسابقات در جهرم شرکت کردند.

حسن عزیزی نیا، مدیر دارالقرآن بسیج جهرم در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه مرحله شهرستانی مسابقات قرآن بسیج در دو بخش بانوان و آقایان در این شهرستان برگزار شد، گفت: مرحله اول این مسابقات با رقابت بین 1600 نفر از بسیجیان پایگاه های مقاومت و عموم مردم، در حوزه های محلات برگزار شد که از این تعداد حدود 200 نفر در 34 رشته به مرحله شهرستانی راه یافتند.

وی تصریح کرد: مسابقات قرآن بسیج جهرم در مرحله شهرستانی با رقابت قریب به 200 نفر طی روزهای اخیر، با حضور اسماعیلی، جانشین فرمانده سپاه جهرم و حجت الاسلام صحراییان، معاون تعلیم و تربیت سپاه جهرم در محل موسسه قرآنی دارالتحفیظ الهادی(ع) برگزار شد و نفرات برتر به مرحله استانی این مسابقات راه پیدا کردند.

مدیر دارالقرآن بسیج جهرم تصریح کرد: مسابقات قرآن بسیج با رویکردی جدید در مرحله اول با رقابت بین پایگاه های بسیج در مساجد برگزار شد و تا مرحله کشوری ادامه می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت 1600 نفر در مسابقات قرآن و عترت بسیج در جهرم

رقابت 1600 نفر در مسابقات قرآن و عترت بسیج در جهرم