مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 14:552023-08-30اجتماعي

افتتاح چند طرح عمران شهری و مسکن مددجویی کمیته امداد در لوندویل گیلان


چهار طرح عمران شهری شهرداری لوندویل و همچنین چهار واحد مسکن مددجویی کمیته امداد در آخرین روز از هفته دولت با حضور سرپرست فرمانداری، امام جمعه و مسئولان محلی در لوندویل و روستای سیبلی افتتاح شد.

- ایسنا/گیلان چهار طرح عمران شهری شهرداری لوندویل و همچنین چهار واحد مسکن مددجویی کمیته امداد در آخرین روز از هفته دولت با حضور سرپرست فرمانداری، امام جمعه و مسئولان محلی در لوندویل و روستای سیبلی افتتاح شد.

از جمله این طرح ها، اجرای کانال بتنی خیابان نوع خواه(جمع آوری آب های سطحی)، احداث سرویس بهداشتی در سطح شهر، اجرای آسفالت معابر شهر لوندویل، اجرای کانال و کانیو، اجرای پازل(فرش پیاده روی و رفوژ میانی، نصب چراغ خیابانی در خیابان امام خمینی(ره) است که توسط شهرداری لوندویل شهرستان مرزی بندر آستارا انجام شده است.

سرپرست فرمانداری آستارا در آیین افتتاح پروژه های شهرداری لوندویل و واحدهای مسکن مددجویی، لوندویل را به سبب دارا بودن زیرساخت های گردشگری یک شهر ویژه خواند و اظهار کرد: حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی به عنوان یکی از ارکان توسعه محسوب می شود که باید زمینه های این امر نیز در شهر لوندویل فراهم شود.

محمدرضا شهاب زاده افزود: با وحدت و همدلی و حفظ منافع مردم می توان برنامه های دولت کار و کرامت را قدرتمندتر از هر زمان دیگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح چند طرح عمران شهری و مسکن مددجویی کمیته امداد در لوندویل گیلان

افتتاح چند طرح عمران شهری و مسکن مددجویی کمیته امداد در لوندویل گیلان