مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 00:302023-09-01اجتماعي

استاندار کردستان: برای موج بازگشت زائران از مرز باشماق آمادگی کامل داریم


برای موج بازگشت زائران در مرز باشماق آمادگی کامل داریم و به زئران اطلاع رسانی شده که برای بازگشت به مرز باشماق از پایانه کاظمین استفاده کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی کوشا جمعه شب در برنامه گفت وگوی ویژه خبری شبکه خبر که به صورت زنده با موضوع تردد زائران اربعین از طریق مرز باشماق مریوان پخش شد، اظهار کرد: امسال دومین سالی است که از مرز باشماق توفیق خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی داریم و با توجه به تجارب سال گذشته توانستیم تاکنون خدمات بهتری به زائران ارائه دهیم.

وی اظهار کرد: با تفاهم نامه ای که با شرکت های حمل و نقل اقلیم کردستان عراق منعقد شده، مسافران از مرز به استان سلیمانیه و استان کاظمین منتقل می شوند و برای بازگشت نیز از همین طریق به کشور باز می گردند.

استاندار کردستان افزود: اعزام زوار از طریق باشماق از اذان صبح تا عصر انجام می شود و پس از آن زوار در محل های مورد نظر اسکان داده شده و پذیرایی می شوند.

زارعی کوشا ادامه داد: 65 موکب مردمی در استان کردستان تا سلیمانیه دایر شده اند و پذیرای زوار هستند که بزرگترین آنها به عنوان موکب پیامبر اعظم در استان سلیمانیه توسط مردم اهل سنت به زائران خدمت رسانی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار کردستان: برای موج بازگشت زائران از مرز باشماق آمادگی کامل داریم

استاندار کردستان: برای موج بازگشت زائران از مرز باشماق آمادگی کامل داریم