مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 10:502023-09-19ورزشي

احتمال انصراف تانک روس به خاطر آسیب دیدگی برابر گلیج


مصدومیت شدید عبدالرشید سعدالله یف در مبارزه با مجتبی گلیج برایش گران تمام شد ولی کاروان کشتی روسیه توانست با دو طلا کمی از تلخی آسیب دیدگی کاپیتانش بکاهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دیدارهای فینال و رده بندی چهار وزن دوم کشتی آزاد قهرمانی 2023 جهان در بلگراد برگزار شد که در وزن 57 کیلوگرم استوان میچیچ از صربستان شگفتی ساز شد و با پیروزی هفت بر چهار مقابل ری هیگوچی، قهرمان جهان از ژاپن، به مدال طلا رسید.

همچنین در وزن 74 کیلوگرم زائوربک سیداکوف، قهرمان جهان و المپیک از روسیه و کایل دیک از آمریکا در فینال به مصاف هم رفتند که در یک کشتی حساس و نزدیک سیداکوف روس به برتری 10 بر 7 رسید و قهرمان شد.

این کشتی جنجالی دو بار به چلنج کشیده شد و یک بار امتیازهای سیداکوف گرفته شد اما در نهایت قهرمان جهان و المپیک از روسیه بار دیگر به طلای جهان رسید.

در وزن 79 کیلوگرم، احمد عثمانوف روس چهار بر یک ولادیمیر گامکرلیدزه از گرجستان را مغلوب کرد و بر سکوی قهرمانی ایستاد.

همچنین در وزن 92 کیلوگرم رضابک آیتموخان از قزاقستان توانست عثمان نورماگومدوف از آذربایجان را پنج بر دو مغلوب کند و به مدال طلا برسد.

ایران در چهار وزن دوم عملکرد ضعیفی داشت و تنها محمد نخودی به مدال برنز وزن 79 کیلوگرم رسید و سه کشتی گیر دیگر یعنی میلاد والی زاده در 57 کیلوگرم، یونس امامی در 74


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال انصراف تانک روس به خاطر آسیب دیدگی برابر گلیج

احتمال انصراف تانک روس به خاطر آسیب دیدگی برابر گلیج