مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 11:452023-09-20اقتصادي

باید از خرده مالکی در کشاورزی به سمت یکپارچه سازی برویم


اگر مکانیزاسیون در کشور در بستر تعاونی های تولید و تشکل ها پیش برود می توان به اعمال الگوی کشت صحیح، بهره وری و افزایش درآمد کشاورز امیدوار بود.

- ایسنا/البرز معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: اگر مکانیزاسیون در کشور در بستر تعاونی های تولید و تشکل ها پیش برود می توان به اعمال الگوی کشت صحیح، بهره وری و افزاش درآمد کشاورز امیدوار بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامرضا هادربادی روز چهارشنبه 29 شهریور در مراسم آغازین پانزدهمین کنگره ملی و اولین کنگره بین المللی مهندسی مکانیک بیوسیستم و مکانیزاسیون کشاورز که در دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران در کرج برگزار شد؛ گفت: مکانیزاسیون به معنای استفاده مکانیکی برای افزایش کمیت و کیفیت و ارتقای بهره وری و مدیریت زمان در مزرعه و باغ است.

هادربادی در ادامه با اشاره به اینکه مکانیزاسیون اهمیت بسیار زیادی دارد و در این حوزه یک ذهنیت و یک سوال مهم مطرح است؛ افزود: ذهنیتی که درباره مکانیزاسیون وجود دارد این است که به تراکتور و کمباین محدود شده و سوالی که وجود دارد هم این است که آیا دادن این تجهیزات به افراد به همان نسبت باعث مکانیزاسیون می شود یا خیر؟ وی خاطرنشان کرد: از زمانی که تراکتور وارد کشور شد و از دهه چهل که تعداد تراکتور در کشور افزایش یافت ذهنت مردم این بود که مکانیزاسیون یعنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید از خرده مالکی در کشاورزی به سمت یکپارچه سازی برویم

باید از خرده مالکی در کشاورزی به سمت یکپارچه سازی برویم