مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 19:202023-09-03سياسي

انتقاد بازرس کل لرستان از وضعیت پروژه پل «ماسور» خرم آباد


بازرس کل لرستان از وضعیت پروژه پل «ماسور» خرم آباد انتقاد کرد و گفت: اقدامات شهرداری در این رابطه رضایت بخش نیست.

- خرم آباد - بازرس کل لرستان از وضعیت پروژه پل ماسور خرم آباد انتقاد کرد و گفت: اقدامات شهرداری در این رابطه رضایت بخش نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید رازانی امروز یکشنبه در بازدید از پل ماسور خرم آباد، اظهار داشت: اقدامات رضایت بخش نیست یکی از مطالبات و خواسته های مردم شهرستان خرم آباد تکمیل پل ماسور است که در سیل 98 دچار آسیب شد و تاکنون به مرحله بهره برداری نرسیده است.

وی ادامه داد: این پل طی سال های گذشته مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد کرده، بهره مندی از این پل موجب رضایت و خرسندی مردم این بخش است، اما در حال حاضر باتوجه به اظهارات شهردار خرم آباد به زودی یک دهنه از پل زیر بار ترافیک خواهد رفت، بخشی از پل هنوز تکمیل نشده، وضعیت مطلوبی نداشته و رضایت بخش نیست.

بازرس کل لرستان، افزود: امیدواریم در حداقل زمان و تخصیص اعتبار دهنه ضلع غربی این پروژه نیز به سرانجام برسد تا شاهد رضایت و خرسندی مردم این منطقه باشیم.

رازانی، عنوان کرد: بهره برداری از این پل می تواند شهروندان این منطقه را شادمان کند چرا که این مردم سال ها انتظار می کشند تا این پروژه به بهره برداری برسد و ما پیگیری های خود را تا حصول نتیجه ادامه خواهیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد بازرس کل لرستان از وضعیت پروژه پل «ماسور» خرم آباد

انتقاد بازرس کل لرستان از وضعیت پروژه پل «ماسور» خرم آباد