مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 23:572023-08-29بين الملل

کرد های سوریه درشهر الحسکه منع آمد و شد اعلام کردند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، منابع رسانه ای نزدیک به نهاد موسوم به «اداره خودمختاری شمال شرق سوریه» (کرد های سوریه) اعلام کردند که از شب گذشته در شهر الحسکه و مناطق الهول و الشدادی، - شبه نظامیان کرد سوریه به دلیل آن چه تعقیب و دستگیری تروریست های داعش ذکر شده است، در شهر الحسکه مقررات منع آمد و شد اعلام کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، منابع رسانه ای نزدیک به نهاد موسوم به اداره خودمختاری شمال شرق سوریه (کرد های سوریه) اعلام کردند که از شب گذشته در شهر الحسکه و مناطق الهول و الشدادی، مقررات منع آمد و شد وضع شده است.

شهر الحسکه در شمال شرق سوریه که در اشغال و کنترل شبه نظامیان کُرد به سر می برد، چند روزی است که با افزایش فعالیت تروریست های داعش شرایط امنیتی و اضطراری را تجربه می کند؛ روز گذشته نیز اعلام شد که تعداد نامشخصی از تروریست های داعش توانسته اند در روز یکشنبه برای چندمین بار از زندان غویران در شهر الحسکه فرار کنند.

پس از فرار این تروریست های داعش، شبه نظامیان کُرد حالت آماده باش اعلام کردند و از ساکنان منازل نزدیک به زندان غویران خواستند تا از خانه هایشان بیرون نیایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرد های سوریه درشهر الحسکه منع آمد و شد اعلام کردند

کرد های سوریه درشهر الحسکه منع آمد و شد اعلام کردند