مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1402 ساعت 16:452023-09-22بين الملل

مسکو: تهدیدهای کره جنوبی به روابط دوجانبه آسیب می زند


معاون وزیر خارجه روسیه در جلسه ای با سفیر کره جنوبی در مسکو، مراتب اعتراض این کشور به صحبت های مطرح شده اخیر از سمت سئول را ابلاغ کرد.

- واکنش روسیه به تهدیدهای کره جنوبی معاون وزیر خارجه روسیه در جلسه ای با سفیر کره جنوبی در مسکو، مراتب اعتراض این کشور به صحبت های مطرح شده اخیر از سمت سئول را ابلاغ کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، تهدیدها و اتهام زنی های یون سوک یول رییس جمهور کره جنوبی به روسیه در راستای همکاری های نظامی این کشور با کره شمالی، با واکنش تند مسکو همراه شد.

آندری رودنکو معاون وزیر امور خارجه فدراسیون روسیه بامداد جمعه گفت که اظهارات تهدیدآمیز رییس جمهور کره جنوبی علیه مسکو در اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل، آسیب جدی به روابط دوجانبه وارد می کند.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک ، در این راستا لی دوهون سفیر کره جنوبی در مسکو به وزارت خارجه روسیه احضار و مراتب اعتراض این کشور به صحبت های مطرح شده اخیر از سمت سئول ابلاغ شد.

رودنکو در جلسه ای با سفیر سئول توضیح داد: ما بیانیه غیردوستانه رییس جمهور کره جنوبی توجه کردیم، که باعث آسیب جدی به روابط با روسیه می شود.

متاسفانه بنظر می رسد که سئول ترجیح می دهد سیاست های خود را بر مبنای حدس و گمان بنا کند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکو: تهدیدهای کره جنوبی به روابط دوجانبه آسیب می زند

مسکو: تهدیدهای کره جنوبی به روابط دوجانبه آسیب می زند