مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 09:502023-09-11اقتصادي

مطالبه اصلی تعاونگران از دولت و مجلس


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، نادر محمد جعفری، معاون امور استان های خانه تعاونگران طی یادداشتی درباره مطالبه اصلی تعاونگران از دولت و مجلس نوشت: - معاون امور استان های خانه تعاونگران در یادداشتی درباره مطالبه اصلی تعاونگران از دولت و مجلس نوشت: ارتقای سهم بخش تعاونی در اقتصاد، مطالبه اصلی تعاونگران از دولت و مجلس است و این که در برنامه هفتم توسعه مبحث تعاون گنجانده شود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، نادر محمد جعفری، معاون امور استان های خانه تعاونگران طی یادداشتی درباره مطالبه اصلی تعاونگران از دولت و مجلس نوشت: سرمایه از عوامل مهم تابع تولید در اقتصاد و سرمایه گذاری یکی از اجزای سهم اقتصاد کلان و از امور اساسی در پیشرفت اقتصادی هر کشوری است و دستیابی به نرخ رشد مطلوب، نیاز به سرمایه گذاری دارد.

اقتصاد پدیده ‏ای است که نظام سیاسی کشور ها با توجه و اتّکا به آن شکل می‏ گیرد و به صورت امری کاملا سیاسی و حکومتی ظاهر می‏ شود.

در این روند، برای تعیین و تثبیت نظام اقتصادی حاکم بر اقتصاد کشورها، به طور معمول در قوانین اساسی، اصولی گنجانده می‏ شوند که نشان‏ دهنده نگرش حاکمیت به مساله اقتصاد و نوع اقتصاد حاکم بر هر کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه اصلی تعاونگران از دولت و مجلس

مطالبه اصلی تعاونگران از دولت و مجلس