مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 12:102023-09-09اقتصادي

واگذاری 2000 سرویس VDSL در لرستان


تاکنون 2000 سرویس VDSL در استان واگذار کردیم و 6000 پورت خانگی در خرم آباد، بروجرد، دورود، الیگودرز و الشتر ایجاد و تحت عنوان پروژه نجما بیش از 10 هزار پورت را به شبکه خانگی فیبرنوری در شهرستان های استان متصل کردیم.

- ایسنا/لرستان مدیر مخابرات منطقه لرستان گفت: تاکنون 2000 سرویس VDSL در استان واگذار کردیم و 6000 پورت خانگی در خرم آباد، بروجرد، دورود، الیگودرز و الشتر ایجاد و تحت عنوان پروژه نجما بیش از 10 هزار پورت را به شبکه خانگی فیبرنوری در شهرستان های استان متصل کردیم.

نبی اله شمسی فر در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: پوشش جاده ای در لرستان که کوهستانی بوده بسیار دشوار است و برخی جاها را با افزایش ارتفاع دکل، تغییر زاویه تابش آنتن، افزایش سکتور و .

حل می کنیم.

وی ادامه داد: در برخی نقاط مانند ورودی پلیس راه خرم آباد ازنا در چشمه سرده ممکن است بتوانیم با نصب تقویت کننده، مشکل را حل کنیم.

شمسی فر با اشاره به اینکه اگر روستایی تحت پوشش همراه اول باشد اپراتور دیگری حق ورود ندارد، بیان کرد: در چگنی اجرای چهار سایت زنگین بان، پیری، چنار میش آبخور و سرزمان به ما ابلاغ شده است.

مدیر مخابرات منطقه لرستان گفت: در سیل سال 98 قطع ارتباطات به دلیل قطع ارتباط زیرساخت در پل بابازید بود که بعد از آن برای پایداری ارتباطات در کل استان به ویژه پلدختر در چن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری 2000 سرویس VDSL در لرستان

واگذاری 2000 سرویس VDSL در لرستان