مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 20:402023-08-24سياسي

مشکلات زیست محیطی شهرستان نمین بررسی شد


نشست صمیمی بین مردم، مسئولان و نمایندگان اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با هدف بررسی مشکلات صنایع آلاینده شهرستان نمین برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ؛ صدیف بدری بعد از ظهر پنجشنبه در نشست مردم و مسئولان که به دعوت شورای شهر نمین تشکیل شده بود با تاکید بر اینکه دولت و مجلس از تولیدکنندگان و کارآفرینان حمایت می کند اظهار کرد: در کنار حمایت از تولید باید به دغدغه های مردم نیز اهمیت داده شود.

وی صنایع را فرع بر محیط زیست دانست و تصریح کرد: سلامتی مردم خط قرمز مجلس بوده و از تولید و اشتغال مهمتر است.

بدری اختصاص آب شرب به صنایع را غیر قابل قبول دانست و خاطرنشان کرد: چندین بار تاکید کرده ایم در مرحله اول باید آب شرب مردم شهرستان نمین تأمین شود بعد اگر آب مازادی بود به صنایع اختصاص یابد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مسئولان به ما قول داده اند آب پتروشیمی نمین را از جای دیگری تأمین کنند، افزود: در حوزه آسیب های زیست محیطی تا لحظه آخر از سازمان محیط زیست کشور پیگیری خواهم کرد.

بدری با تاکید بر اینکه مسئولان استان و شهرستان این اطمینان را به ما داده اند مشکلات زیست محیطی اتفاق نخواهد افتاد، ادامه داد: در صورتی که آلودگی ایجاد شود پیگرد قانونی خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات زیست محیطی شهرستان نمین بررسی شد

مشکلات زیست محیطی شهرستان نمین بررسی شد