مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 17:452023-09-04حوادث

رمزگشایی از 17 فقره سرقت در بردسکن


فرمانده انتظامی شهرستان بردسکن از دستگیری دو متهم و کشف 17 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بردسکن، سرهنگ ستاد محمود مختاری اظهار کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی حین گشت زنی های هدفمند خود در سطح شهر بردسکن به ترددهای شبانه راکب و ترک نشین یک دستگاه موتور سیکلت مشکوک و تحرکات آنان را زیر نظر گرفتند .

وی افزود :ماموران پلیس آگاهی با حصول اطمینان از اینکه این دو نفر قصد سرقت از یک خانه مسکونی را دارند آنها را در اقدامی ضربتی با هماهنگی مقام قضایی دستگیر کردند.

 این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران انتظامی در ادامه در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه شامل 14 دستگاه موتور کولر آبی ،شش دستگاه پمپ آب، 7 دستگاه چشمی دوربین های مداربسته، مقادیر قابل توجهی کابل فشار قوی مربوط به چاه موتورهای کشاورزی و برق شهری، تعدادی پروژکتور و میلگرد و .

را کشف کردند.

 سرهنگ مختاری گفت: متهمان دستگیر شده در تحقیقات به عمل آمده تاکنون به 17 فقره انواع سرقت در سطح شهرستان بردسکن اعتراف کردند.

 فرمانده انتظامی شهرستان بردسکن با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی در پایان از شهروندان خواست جهت پیشگیری از سرقت ،ضمن استفاده از تجهیزات بازدارنده ،هرگونه مورد مشکوک را از طریق تلفن 110 به پلیس اعلام نماین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمزگشایی از 17 فقره سرقت در بردسکن

رمزگشایی از 17 فقره سرقت در بردسکن