مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 09:152023-08-27اجتماعي

عشق به امام حسین (ع) شیعه و سنی نمی شناسد


حال و هوای این روزهای موکب های برپا شده در سیستان و بلوچستان به عنوان دروازه شرقی زائران اربعین پاکستانی، نشان از آن دارد که عشق به امام حسین (ع) شیعه و سنی نمی شناسد.

- زاهدان- حال و هوای این روزهای موکب های برپا شده در سیستان و بلوچستان به عنوان دروازه شرقی زائران اربعین پاکستانی، نشان از آن دارد که عشق به امام حسین (ع) شیعه و سنی نمی شناسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اعزامی مهر ، کمتر از 10 روز دیگر تا اربعین حسینی زمان باقی مانده و این روزها در حالی موسم عشق و دلدادگی در مرزهای ورودی کشورمان ایران همچون مرز ریمدان و میرجاوه و در مسیرهای منتهی به مرزهای محل تردد زائران به عراق، جاری و ساری است که شیعه و سنی همه با همدلی و وحدت زیر خیمه حسین (ع) در حال خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی هستند.

ایام قدم نهادن در مسیری که سختی هایش را جز با مرهم محبت اهل بیت (ع) نمی توان تحمل کرد و روزهایی که تجلی محبت و برادری است.

مردمان سیستان و بلوچستان که سرزمینشان در گذرگاه های کاروان های اربعین حسینی پاکستانی قرار دارد با برپایی موکب هایی در اقصی نقاط این استان پهناور در تکاپو برای خدمات رسانی بی کم و کاست به کاروان های اعزامی به کربلا هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عشق به امام حسین (ع) شیعه و سنی نمی شناسد

عشق به امام حسین (ع) شیعه و سنی نمی شناسد