مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 13:552023-08-26سياسي

آغاز طرح سلامت خانواده و نظام ارجاع در استان کرمان


طرح سلامت خانواده و نظام ارجاع برای اولین بار در استان کرمان توسط دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان اجرایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، امروز و همزمان با هفته دولت، برای اولین بار در استان کرمان طرح سلامت خانواده و نظام ارجاع توسط دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان اجرایی شد.

وحید محمدی شاهرخی رییس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در حاشیه افتتاح این طرح اظهار کرد: این طرح با کمک و حمایت بیمه سلامت در حال اجراست و رفسنجان اولین شهر استان است که این طرح اجرا می شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان عنوان داشت:  بیش از 202 هزار نفر زیر پوشش طرح سلامت خانواده و نظام ارجاع قرار می گیرند و کلیه جمعیت زیرپوشش دانشگاه از این طرح بهره ند می شوند که در کل کشور کم نظیر است.

وی افزود: این طرح در روند ارتقاء سلامت خانواده مؤثر است و این یک رویا برای دولت های قبل بود که این اتفاق میمون و مبارک در دولت آیت الله رییسی رقم خورد و به صورت کاملا رایگان در سطح یک مردم خدمات می گیرند و خانواده ها مطمئنا استقبال خوبی خواهند داشت و از بهترین و مؤثرترین اتفاقاتی است که در نظام سلامت رقم می خورد و برگ ماندگاری در دولت آیت الله رییسی است.

محمدی شاهرخی ادامه داد: در سطح 2 هم تخفیفی اعمال می شود و با توجه به اعتباری که گذاشته شده کسانی که به بخش تخصصی ارجاع داده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح سلامت خانواده و نظام ارجاع در استان کرمان

آغاز طرح سلامت خانواده و نظام ارجاع در استان کرمان