مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 14:052023-09-05فناوري

رفع مشکلات ارتباطی در گناوه/ از توسعه فیبر نوری تا بهبود آنتن دهی


برخی از نقاط شهرستان گناوه با مشکلات ارتباطی روبرو بوده که در زمینه اتصال روستاها به شبکه ملی اطلاعات و تقویت آنتن دهی تلفن همراه اقدامات خوبی صورت گرفته است.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها: ارتباطات و فناوری ارتباطات به یکی از مهمترین نیازهای زیرساختی هر جامعه ای تبدیل شده است و زندگی افراد به نوعی به این ارتباطات وابسته شده است.

هرچند در گذشته نیازهای زیرساختی یک شهر و روستا به راه و آب و برق بود و بعدها گاز و خط تلفن هم اضافه شد ولی اکنون نیاز به اتصال به فیبر نوری و همچنین آنتن دهی تلفن همراه از نیازهای ضروری است.

در شهرستان گناوه مشکلاتی در زمینه آنتن دهی تلفن همراه، اتصال به فیبر نوری و… وجود داشت که با تلاش های صورت گرفته اقدامات اساسی در این زمینه صورت گرفته و طرح هایی نیز در دست اجرا است.

در همین راستا نشست شورای توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر در فرمانداری شهرستان گناوه با محوریت بررسی برنامه توسعه زیر مجموعه های وزارت ارتباطات در آن شهرستان برگزار شد.

لزوم رفع مشکلات ارتباطی فرماندار شهرستان گناوه در این نشست اظهار داشت: اقدامات بسیاری در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در منطقه انجام شده، لذا مشکلاتی وجود دارد که با همکاری قابل حل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکلات ارتباطی در گناوه/ از توسعه فیبر نوری تا بهبود آنتن دهی

رفع مشکلات ارتباطی در گناوه/ از توسعه فیبر نوری تا بهبود آنتن دهی