مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 07:002023-08-27اقتصادي

جدیدترین آمار از ثبت نام تا احداث مسکن مددجویی در «نهضت ملی مسکن»


مدیرکل دفتر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد از برنامه این نهاد برای احداث واحد مسکونی در سال جاری طی تفاهم نامه های مختلف با نهادهای حمایتی خبر داد.

- جدیدترین آمار از ثبت نام تا احداث مسکن مددجویی در نهضت ملی مسکن مدیرکل دفتر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد از برنامه این نهاد برای احداث واحد مسکونی در سال جاری طی تفاهم نامه های مختلف با نهادهای حمایتی خبر داد.

محمود توکلی در گفت وگو با ایسنا، ضمن تشریح خدمات این نهاد در حوزه مسکن طی سال 1402، اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ خیر و احسان و نشر سنت های حسنه اسلامی، کاهش فقر و نابرابری و توسعه کمی و کیفی ارائه خدمات به روستاها، تفاهم نامه مشترکی میان کمیته امداد امام خمینی (ره)، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ستاد اجرایی فرمان امام جهت احداث 40 هزار واحد مسکونی منعقد شده است.

وی افزود: براساس این تفاهم نامه، برای احداث بیش از 15 هزار و 500 واحد مسکن روستایی مددجویان برنامه ریزی، شناسایی، نیاز و پیگیری صورت گرفته و در این راستا تاکنون 6 هزار و 317 واحد به مرحله بهره برداری رسیده است و مابقی واحدها در مراحل مختلف پیشرفت فیزیکی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدیدترین آمار از ثبت نام تا احداث مسکن مددجویی در «نهضت ملی مسکن»

جدیدترین آمار از ثبت نام تا احداث مسکن مددجویی در «نهضت ملی مسکن»