مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 12:052023-09-02فرهنگي

تکمیل سالن چندمنظوره مجتمع فرهنگی هنری ازنا با 90 میلیارد ریال اعتبار


معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: سالن چند منظوره مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان ازنا با اختصاص 90 میلیارد ریال اعتبار در یک سال گذشته تکمیل و از امروز در خدمت اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه شهرستان ازنا خواهد بود.

- ایسنا/لرستان معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: سالن چند منظوره مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان ازنا با اختصاص 90 میلیارد ریال اعتبار در یک سال گذشته تکمیل و از امروز در خدمت اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه شهرستان ازنا خواهد بود.

سید محمود اسلامی در آیین افتتاح سالن چند منظوره مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان ازنا، اظهار کرد: اربعین ادامه تاسوعا و عاشورای حسینی است که به ما درس ایثار، از خود گذشتگی، آزادگی و شهادت می دهد.

وی گفت: این حرکت عظیم امروز یک جریان ادامه دار از حماسه و نهضت عاشورا بوده و باید به خاطر سپرد که عاشورا با اربعین تکامل می یابد و فلسفه عاشورا و قیام امام حسین (ع) به ما می آموزد انسان زمانی به سعادت می رسد که هم بنده خدا باشد و هم با شرافت و عدالت زندگی کند.

اسلامی با اشاره به مصوبات دور اول سفرهای ریاست جمهوری به لرستان تأکید کرد: رویکرد دولت مردمی عدالت محوری و توزیع عادلانه فرصت ها، منابع و امکانات بوده و مبنای حضور مجموعه مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان و شهر ازنا صحنه بر همین اصل مهم بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل سالن چندمنظوره مجتمع فرهنگی هنری ازنا با 90 میلیارد ریال اعتبار

تکمیل سالن چندمنظوره مجتمع فرهنگی هنری ازنا با 90 میلیارد ریال اعتبار