مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 شهریور 1402 ساعت 13:552023-09-06اجتماعي

همایش جاماندگان اربعین حسینی در خلخال برگزار شد


همزمان با اربعین حسینی، با حضور عاشقان اباعبدالله الحسین همایش جاماندگان اربعین در شهرستان خلخال برگزار شد.

- به گزراش خبرگزاری فارس از اردبیل، امروز همزمان با یوم اربعین حسینی به یاد حرکت پیام رسان کربلا از شام به کربلا و زیارت مزار حضرت سید الشهدا در دشت نینوا با حضور مردم ولایتمدار و حسینی خلخال نیز به یاد حرکت عظیم اربعین حسینی، همایش جاماندگان حسینی در مسیر پارک چمران شهر خلخال تا امامزاده سید دانیال (ع) برگزار شد.

فضای امروز در مسیر پیاده روی اربعین در خلخال مشاهده شد همانند فضایی بود که در روزهای اخیر شاهد حضور مردم در مسیر پیاده در مسیر کربلا بودیم و موکب هایی نیز با مشارکت مردم و نهادها و موسسه های خیریه و مردم نهاد و بسیج و اداره زندان در مسیر پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در خلخال برپا شده بود.

  امروز نوای یا زینب (س) در مسیر پیاده روی جاماندگان کربلا در خلخال با فضاسازی معنوی از سوی اداره تبلیغات اسلامی شهر خلخال و شهرداری خلخال طنین انداز شد.

حجت الاسلام حسین مولاپور رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خلخال در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در خلخال ضمن تجلیل از اهالی شریف و ولایتمدار و حسینی خلخال در برگزاری شایسته این همایش گفت: امروز با تلاش عاشقان سید الشهدا در هیات های مذهبی شهرستان و شهرداری و ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش جاماندگان اربعین حسینی در خلخال برگزار شد

همایش جاماندگان اربعین حسینی در خلخال برگزار شد