مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 09:152023-09-10سياسي

اگر «فرار مغزها» درست است پس سایت های هسته ای ما را چه کسانی دارند اداره می کنند؟


برخی از فرار مغزها سخن می گویند، اگر این سخن درست است، پس چه کسانی سایت های هسته ای ما را اداره می کنند؟ - اگر فرار مغزها درست است پس سایت های هسته ای ما را چه کسانی دارند اداره می کنند؟ دادستان کل کشور گفت: برخی از فرار مغزها سخن می گویند، اگر این سخن درست است، پس چه کسانی سایت های هسته ای ما را اداره می کنند؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین موحدی آزاد دادستان کل کشور، در مراسم گلباران مزار شهدای یوم الله 17 شهریور برگزار شد، با اشاره به آیه 169 سوره آل عمران و شان و جایگاه شهیدان اظهار داشت: شهدای گرانقدر 17 شهریور در دوران خفقان رژیم پهلوی ایستادند و جان خویش را در راه دین فدا کردند.

وی افزود: قیام 17 شهریور، سد شکن بود و در مسیر مبارزه با رژیم پهلوی، تاریکی ها و موانع را از بین برد و پس از آن حادثه، طولی نکشید که همه ملت ایران به صحنه آمدند و انقلاب اسلامی پیروزی شد .

بنابراین، خون پاک شهیدان 17 شهریور، راه را برای پیروزی انقلاب و ارائه خدمت به مردمی که ده ها سال در محرومیت مانده بودند، هموار کرد.

دادستان کل کشور در ادامه با اشاره به دستاوردها و خدمات عمرانی و رفاهی که پس از انقلاب اسلامی در مناطق محروم کشور صورت گرفت، ابراز داشت: بلافاصله پس از انقلاب، خدمت رسانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر «فرار مغزها» درست است پس سایت های هسته ای ما را چه کسانی دارند اداره می کنند؟

اگر «فرار مغزها» درست است پس سایت های هسته ای ما را چه کسانی دارند اداره می کنند؟