مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 09:352023-09-13ورزشي

376 برنامه تابستانه توسط بسیج اردستان اجرا شد


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان گفت: بالغ بر 376 عنوان برنامه در 53 پایگاه بسیج محلی شهرستان اردستان در حوزه های مختلف نظیر برنامه های ورزشی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردستان، روح الله صنعتکار فرمانده سپاه اردستان در جلسه فرماندهان پایگاه های بسیج محلی شهرستان، اظهار داشت: فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان عالی سپاه برای مردم و بسیجیان باید تبیین شود همچنین ضرورت دارد در ارتباط با جهاد تبیین و امیدآفرینی راهکارهایی داده شود.

  وی افزود: راهبردهای تعیین شده توسط رهبر انقلاب در خصوص استقامت کردن و مقاوم بودن در مقابل دشمنان در راستای رسیدن به قله باید مدنظر قرار گیرد و مردم در مقابل دشمنان از خود استقامت نشان دهند.

صنعتکار خاطرنشان کرد: برنامه پایگاه های بسیج شهرستان در شش ماه دوم سال در قالب 11 قرارگاه بسیج  شامل مناسبت هایی نظیر هفته دفاع مقدس و هفته بسیج است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان تصریح کرد: بنابر گزارش های دریافتی از برنامه های تابستانه بسیج، خوشبختانه در 53 پایگاه محلی در قالب برنامه های ورزشی، فرهنگی و تبیینی بالغ بر 376 عنوان برنامه در حوزه های مختلف اجرا شده که بیش از 1800 نفر در این برنامه ها شرکت کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

376 برنامه تابستانه توسط بسیج اردستان اجرا شد

376 برنامه تابستانه توسط بسیج اردستان اجرا شد