مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 14:352023-08-26سياسي

از دانشجویان می پرسیم«چه کاری می توانید برای کشور انجام دهید؟»


معاون آموزشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: ما در این دانشگاه به جای تشویق دانشجویان به تحقیق و پژوهش، از آن ها می پرسیم که شما چه کاری برای کشور می توانید انجام دهید؟ - از دانشجویان می پرسیم چه کاری می توانید برای کشور انجام دهید؟ معاون آموزشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: ما در این دانشگاه به جای تشویق دانشجویان به تحقیق و پژوهش، از آن ها می پرسیم که شما چه کاری برای کشور می توانید انجام دهید؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مهدی رفیع زاده معاون آموزشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در نشست مسئولان دانشگاه صنعتی امیرکبیر با مدیران مدارس منتخب شهر تهران که با هدف آشنایی، نحوه همکاری و هم افزایی، تعامل و ارتباط دانشگاه و دبیرستان ها برگزار شد، گفت: این دانشگاه در دوره مدیریت جدید تصمیم گرفت که با مدارس منتخب ارتباط برقرار نماید.

هدف از این ارتباط تبلیغات نیست، بلکه ایجاد رابطه دو طرفه است که در آن هم دانشگاه بتواند رسالت خود را انجام دهد و هم برای دانش آموزان امید ایجاد شود.

معاون آموزشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با اشاره به این که گفت وگوهای مطرح شده در این جلسه می تواند در قالب کلیپ به مدارس دیگر ارسال شود، افزود: معتقدیم که این جلسه می تواند آغاز همکاری رسمی دانشگاه با مدارس باشد و در سال های آینده نیز تداوم یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از دانشجویان می پرسیم«چه کاری می توانید برای کشور انجام دهید؟»

از دانشجویان می پرسیم«چه کاری می توانید برای کشور انجام دهید؟»