مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 08:152023-09-02حوادث

تشدید برخورد پلیس اردبیل با رانندگان خطرآفرین و هنجارشکن


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل از تشدید برخورد پلیس با رانندگان خطرآفرین و هنجارشکن که برای شهروندان ایجاد مزاحمت می کنند؛ خبر داد.

- ایسنا/اردبیل رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل از تشدید برخورد پلیس با رانندگان خطرآفرین و هنجارشکن که برای شهروندان ایجاد مزاحمت می کنند؛ خبر داد.

سید حجت فتاحی 11 شهریور در تشریح این خبر بیان کرد: در پی مطالبات مردمی مبنی بر برخورد با رانندگان متخلف حرفه ای، پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل در ادامه روند برخورد کیفی وبدون اغماض با رانندگان خطر آفرین و حادثه ساز و همچنین رانندگانی که با انجام حرکات مارپیچ ،لایه کش، سرعت غیرمجاز و آلودگی صوتی با نصب سیستم بک فایر در سیستم اگزوز برای شهروندان مزاحمت ایجاد می کنند در جهت افزایش هزینه جرم تخلف نسبت به اخذ مجوز قضایی از مرجع قضایی اقدام و فرآیند برخورد به شرح ذیل خواهد بود.

- تشکیل پرونده قضایی و معرفی به مرجع قضایی به علت اخلال در نظم عمومی و ایجاد مزاحمت برای شهروندان - بار اول هدایت به پارکینگ و 7 روز توقیف، انجام فرآیند ترخیص ،معرفی به پزشکی قانونی از بابت تست روان سنجی وبررسی حالت روحی و روانی راننده - باردوم توقیف وسیله نقلیه برای مدت 15 روز، انجام فرآیند ترخیص، معرفی به سازمان پزشکی قانونی از بابت تست روان سنجی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید برخورد پلیس اردبیل با رانندگان خطرآفرین و هنجارشکن

تشدید برخورد پلیس اردبیل با رانندگان خطرآفرین و هنجارشکن