مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1402 ساعت 10:352023-09-22سياسي

رویداد «ماراتون بازی سازی شهر من» در اصفهان برگزار می شود


مرکز نوآوری صنایع سرگرمی دانشگاه اصفهان با همکاری شهرداری اصفهان از 10 تا 12 مهرماه، رویداد سه روزه «ماراتون بازی سازی شهر من» را با هدف ارتقاء فرهنگ شهروندی و رفع مشکلات شهری برگزار می کند.

- رویداد ماراتون بازی سازی شهر من در اصفهان برگزار می شود ایسنا/اصفهان مرکز نوآوری صنایع سرگرمی دانشگاه اصفهان با همکاری شهرداری اصفهان از 10 تا 12 مهرماه، رویداد سه روزه  ماراتون بازی سازی شهر من را با هدف ارتقاء فرهنگ شهروندی و رفع مشکلات شهری برگزار می کند.

جواد راستی، رییس مرکز نوآوری صنایع سرگرمی دانشگاه اصفهان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در نمایشگاه فناوری و نوآوری فن نما که در تاریخ 10 الی 12 مهرماه در نمایشگاه بین المللی اصفهان برگزار می شود، مرکز نوآوری صنایع سرگرمی دانشگاه اصفهان میزبان رویداد ماراتون بازی سازی شهر من خواهد بود.

وی با بیان اینکه امسال پنجمین دوره از رویداد ماراتون بازی سازی در اصفهان برگزار می شود، افزود: نخستین دوره از این رویداد در سال 1394 برگزار شد و امسال پس از وقفه چند ساله به دلیل دوران همه گیری کرونا، برگزاری آن از سر گرفته خواهد شد.

راستی در خصوص این رویداد، تصریح کرد: رویداد ماراتون بازی سازی شهر من ، یک رویداد سه روزه است که در طی آن افرادی که علاقمند به ساختن بازی های کامپیوتری، موبایلی یا بازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد «ماراتون بازی سازی شهر من» در اصفهان برگزار می شود

رویداد «ماراتون بازی سازی شهر من» در اصفهان برگزار می شود