مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 20:302023-09-21سياسي

جمهوری جیبوتی از برقراری روابط همه جانبه با ایران استقبال می کند


وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در حاشیه اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد با «محمود علی یوسف» وزیر امور خارجه جیبوتی دیدار و گفتگو کرد.

- وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در حاشیه اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد با محمود علی یوسف وزیر امور خارجه جیبوتی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ،حسین امیرعبداللهیان در این دیدار که در فضایی بسیار دوستانه برگزار شد گفت، ما در روابط ایران و جیبوتی همواره در سالهای طولانی گذشته شاهد تحولات بسیار خوبی بودیم و موضوعات مختلفی را برای همکاری ها در اختیار داریم.

وی افزود: ایران از گسترش روابط با کشورهای مسلمان و برادر استقبال می کند و علاقمند است که روابط دو کشور ایران و جیبوتی در مسیر طبیعی قرار گیرد.

رایزنی وزیران امور خارجه ایران و جیبوتی در نیویورک امیرعبداللهیان ادامه داد :ما جیبوتی را کشور دوست و برادر ایران می دانیم و ایران برای گسترش روابط با جیبوتی بعنوان یک کشور مهم و مسلمان در شاخ آفریقا اهمیت قائل است و دست برادران خود را به گرمی می فشارد.

وی افزود: ما می توانیم روابط نیرومندی را پایه گذاری کنیم و در تمام حوزه ها همکاری ها را گسترش دهیم.

وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به توانمندی های جمهوری اسلامی ایران در حوزه علم و فناوری، گفت : آماده ایم این توانمندی ها را در اخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمهوری جیبوتی از برقراری روابط همه جانبه با ایران استقبال می کند

جمهوری جیبوتی از برقراری روابط همه جانبه با ایران استقبال می کند