مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 13:152023-09-13اقتصادي

چک دیجیتال بانک صادرات (چکنو)، ابزار تسهیل کسب و کارهای خرد


در حال حاضر با توسعه تکنولوژی، افراد دارای کسب و کارهای کوچک به دنبال راههای جدیدی برای توسعه فعالیت های خود برآمده اند و در این راستا بانک صادرات ایران به کمک آنها آمده و چکنو (چک امن دیجیتال)، - زمانی که بانک صادرات ایران خدمات چک دیجیتال را در نرم افزار همراه بانک خود پیاده سازی و در دسترس مشتریان قرار داده است.

توجه بسیاری از افراد دارای کسب و کار خرد را به خود جلب کرده است، زیرا بانک صادرات ایران نخستین بانکی بود که با معرفی چکنو خدمات چک الکترونیکی را برای مشتریان فعال کرده بود.

مزایای چکنو همچون سرعت زیاد در ثبت و پردازش، عدم نیاز به ارسال نسخه فیزیکی چک، عدم امکان سرقت یا تحریف چک همچنین تبادلات مالی تا سقف پنج میلیاد ریال باعث افزایش تقاضای صاحبان کسب و کارها برای استفاده از چکنو شد.

در واقع مشتریان بانک به واسطه ارتباط مطمئنی که میان سیستم متمرکز بانک ها و سامانه چکنو و خدمت مبادلات پولی از مجموعه خدمات بانکداری الکترونیک ارائه شد و بازاری ها و افراد دارای کسب و کار کوچک توانستند  با استفاده از این خدمات ریسک ها و نگرانی های موجود در مورد چک های کاغذی را به حداقل ممکن برسانند و به صورت غیرحضوری، از این فناوری نوین استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چک دیجیتال بانک صادرات (چکنو)، ابزار تسهیل کسب و کارهای خرد

چک دیجیتال بانک صادرات (چکنو)، ابزار تسهیل کسب و کارهای خرد