مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 شهریور 1402 ساعت 09:402023-09-06سياسي

اربعین جبهه ای عظیم در مقابل تمدن منحطِ غرب ایجاد کرده است


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان، از جریان اربعین به عنوان جبهه ای عظیم در مقابل تمدن وحشی، منحط و بی رحم غرب یاد کرد.

- حجت الاسلام سعید احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه جریان اربعین را باید تمدنی ترین زیرساخت برای آینده انقلاب اسلامی دانست، اظهار کرد: در جریان اربعین حرکت همه قلوب بر محور جذبه و مغناطیس امامت دور هم جمع شده و جبهه ای عظیم را در مقابل تمدن منحط، وحشی و بی رحم غرب شکل می دهد.

وی با اشاره به اینکه اربعین به مثابه آن است که همه مرزهای اعتباری در هم نوردیده شده و یک حقیقت همه اعتبارات را تحت الشعاع قرار داده است، گفت: هر چقدر دشمن در تلاش بود از بنی امیه تا بنی عباس و تکفیر و داعش، نتوانست این حرکت را خنثی کند.

این مسئول با بیان اینکه جریان اربعین به مانند کنگره عظیمی است که شیعیان متفرق را در یک جا بر محور امامت و حب اهل بیت (ع) جمع می کند، تصریح کرد: بدون شک هر چیزی که با عاشورا نسبت پیدا کرد، بقا یافت و در این بین، انقلاب اسلامی در بقای خود مدیون عاشورا و امام حسین (ع) بوده و جریان اربعین نیز از آبشخور انقلاب اسلامی نیروی تازه ای گرفت و به این عظمت تاریخی خود رسید.

جریان اربعین به عنوان یک رسانه زنده و پویا می تواند در دنیا تاثیرگذار باشد احمدی با تاکید بر اینکه اگر جریان اربعین به همین نسبت رو به تص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اربعین جبهه ای عظیم در مقابل تمدن منحطِ غرب ایجاد کرده است

اربعین جبهه ای عظیم در مقابل تمدن منحطِ غرب ایجاد کرده است