مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 11:252023-09-10اجتماعي

کمبود 4 هزار نیروی انسانی در آموزش و پرورش اصفهان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرضا ابراهیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در جلسه ستاد استانی پروژه مهر با بیان اینکه پروژه مهر در راستای شروع هر چه بهتر سال تحصیلی است، اظهار داشت: امسال مهر ویژه ای را در پیش داریم، چرا که نیروهای جدیدی در حوزه های دبستان و آموزش متوسطه جذب شده اند و ورودی هایی نیز از مسیر دانشگاه فرهنگیان و تبدیل وضعیت داشته ایم تا مشکل کسری نیروی انسانی کاهش یابد.

  وی با اشاره به اقدامات مثبت دولت در زمینه تأمین تجهیزات و فضای فیزیکی بیان کرد: پروژه های مختلفی با کمک خیران نیک اندیش در سراسر استان به بهره برداری خواهد رسید.

ابراهیمی ادامه داد: زنگ مهر و آیین بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید، در یکی از مدارس دولتی عادی اجرا خواهد شد تا مدارسی که تاکنون در حاشیه قرار داشته اند، در متن قرار گیرند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با تشریح وظایف اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات گفت: نظارت بر وضعیت مدارس باید به صورت ویژه در دستور کار باشد تا در صورتی که هنوز مدیریت مدرسه ای در حوزه دولتی یا غیردولتی تعیین تکلیف نشده است، تصمیم مناسب اتخاذ شود و همچنین در زمینه صدور ابلاغ و کلاس بندی نیز کارها طبق برنامه ریزی پیش برود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود 4 هزار نیروی انسانی در آموزش و پرورش اصفهان

کمبود 4 هزار نیروی انسانی در آموزش و پرورش اصفهان