مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 19:302023-08-23اقتصادي

عوامل گران فروشی در استان سمنان شناسایی شوند


رییس کل دادگستری استان سمنان خواستار شناسایی عوامل گران فروشی در شهرهای استان شد و گفت: تفاوت قیمت نباید در واحدهای صنفی استان وجود داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد جعفر عبدالهی بعد از ظهر چهارشنبه در مراسم معارفه مدیرکل جدید تعزیرات حکومتی استان سمنان در دادگستری سمنان بر اهمیت نظارت بر اصناف تاکید کرد و بیان داشت: نیازمند ایجاد یک درک عقلانی و منطقی نسبت به قیمت گذاری اقلام و اجناس به خصوص اقلام اساسی مردم هستیم.

وی با بیان اینکه در این مقوله باید نظارت ها تقویت شود تا منافع مردم پدید بیاید، افزود: اگر عوامل گران فروشی اجناس به خوبی بررسی و مدیریت شود، نباید شاهد چند نرخی بودن و تفاوت های فاحش در شهرهای استان باشیم.

رییس کل دادگستری استان سمنان با بیان اینکه عوامل گران فروشی در شهرهای استان شناسایی شود، تاکید داشت: تعزیرات حکومتی با اولویت بندی مأموریت ها به مباحثی ورود کند که دغدغه مردم باشد و به خصوص دایره نظارتی خود را بر تخلفات گسترش دهد.

عبدالهی خواستار تقویت نظارت ها بر اصناف و مبارزه با تخلفات شد و بیان کرد: نظارت نتیجه بخش در افزایش امنیت اقتصادی و معیشتی مردم مورد انتظار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عوامل گران فروشی در استان سمنان شناسایی شوند

عوامل گران فروشی در استان سمنان شناسایی شوند