مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 16:302023-08-31بين الملل

اعلام حمایت وزیر دفاع جدید انگلیس از اوکراین


وزیر دفاع جدید انگلیس که هنوز یک روز هم از انتصاب وی نگذشته گفته است که لندن همچنان به حمایت از اوکراین در نبرد با روسیه ادامه می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، گرانت شاپس که امروز (پنجشنبه) پس از استعفای بن والاس به حکم ریشی سوناک نخست وزیر بریتانیا بعنوان وزیر دفاع منصوب شد، در پیامی توییتری بر ادامه حمایت لندن از کی یف در نبرد با مسکو تأکید کرد.

وی در پیامی که در صفحه توییتری خود منتشر کرد، نوشت: در حالیکه قرار است در وزارت دفاع کار کنم، برای همکاری با زنان و مردان نیروی مسلح کشورمان که از امنیت این کشور دفاع می کنند، مشتاق هستم .

شاپس در خصوص حمایت از اوکراین در نبرد با روسیه گفت: و به حمایت از اوکراین در نبرد با حمله وحشیانه (ولادیمیر) پوتین (رییس جمهور روسیه) ادامه می دهم .

دفتر ریشی سوناک نخست وزیر بریتانیا اعلام کرد که پس از استعفای رسمی بن والاس ، گرانت شاپس وزیر کشور پیشین بریتانیا بعنوان وزیر دفاع جدید بریتانیا منصوب شد.

این پنجمین پست کابینه ای است که شاپس در سال جاری میلادی برعهده می گیرد و پیش از آن بعنوان وزیر امور حمل و نقل بریتانیا در دوران نخست وزیری بوریس جانسون، وزیر کشور در دولت لیز تراس و وزیر امور تجاری و وزیر انرژی فعلی فعالیت داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام حمایت وزیر دفاع جدید انگلیس از اوکراین

اعلام حمایت وزیر دفاع جدید انگلیس از اوکراین