مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 16:552023-08-26سياسي

طرح «شهریاران» برای حل مسائل کشور با اولویت مردمی سازی اقتصاد است


معاون هدایت عملیات ستاد مردمی سازی دولت گفت: طرح «شهریاران» میدانی برای نقش آفرینی و هم افزایی مسئولان، شبکه دستیاران مردمی سازی، حلقه های میانی و گروه های مردمی در راستای حل مسائل کشور با اولویت مردمی سازی اقتصاد است.

- طرح شهریاران برای حل مسائل کشور با اولویت مردمی سازی اقتصاد است معاون هدایت عملیات ستاد مردمی سازی دولت گفت: طرح شهریاران میدانی برای نقش آفرینی و هم افزایی مسئولان، شبکه دستیاران مردمی سازی، حلقه های میانی و گروه های مردمی در راستای حل مسائل کشور با اولویت مردمی سازی اقتصاد است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدحسن لطفی معاون هدایت عملیات ستاد مردمی سازی دولت در تشریح طرح ملی شهریاران گفت: در این طرح ملی چند منظوره، مسئولان با هدف حل مسائل مردم، امکانات و خدمات دولتی را پای کار جریان های حلقه های میانی و گروه های مردمی می آورند.

در این طرح مردم برای حل مسائل خود پیش قدم می شوند و همزمان مسئولان نیز باید با شناختن ظرفیت های مردمی و حمایت های گوناگون موانع را از سر راه مردم برداشته و ظرفیت های قانونی، امکانات و تجهیزات دولتی را پای کار مردم بیاورند.

این طرح مثال ها و نمونه های موفق در بخش های اقتصاد و تولید، عمران، نظارت مردمی، فعالیت های اجتماعی و فرهنگی دار که یک نمونه آن آبرسانی به روستای فاریاب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «شهریاران» برای حل مسائل کشور با اولویت مردمی سازی اقتصاد است

طرح «شهریاران» برای حل مسائل کشور با اولویت مردمی سازی اقتصاد است