مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 شهریور 1402 ساعت 16:502023-09-08اقتصادي

همه زائران را تا امشب از مرز مهران منتقل می کنیم


رییس ستاد مرکزی اربعین با اشاره به اینکه 1000 دستگاه اتوبوس دیگر به مرز مهران فرستاده شد، گفت: تا 12 امشب همه زائران را از مرز مهران منتقل می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مجید میراحمدی درباره آخرین وضعیت ورود زائران به مرز مهران و مشکل صف های طولانی در پایانه برکت اظهار داشت: امروز شاهد اوج بازگشت زائران هستیم و همانطور که قبلاً هم گفته بودیم زائران بازگشت خود را به روز جمعه موکول نکنند اما با این حال نگرانی برای انتقال زائران نداریم.

وی با بیان اینکه متأسفانه امروز مدت ماندگاری زائران کمی افزایش یافته است، افزود: تعداد 1000 دستگاه اتوبوس تا 12 امشب به مرز مهران می رسند و همه زائران را تا 12 امشب از مرز مهران منتقل می کنیم.

رییس ستاد مرکزی اربعین با اشاره به دستور مخبر به استانداران، تمام اتوبوس های استان ها به مرز فرستاده می شوند تا بتوانیم موج برگشت را به استان های مقصد مدیریت کنیم، تصریح کرد: از نیروی هوایی خواسته شد تا با هواپیمای ایلوشین بخشی از زائران را به تهران منتقل کند.

وی تشریح کرد: اگر زائران سریع تر برگردند و تا فردا ظهر همه زائران به ایران بیایند می توانیم فردا بعدازظهر پایان عملیات اربعین را اعلام کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه زائران را تا امشب از مرز مهران منتقل می کنیم

همه زائران را تا امشب از مرز مهران منتقل می کنیم