مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 12:002023-08-25سياسي

عضو هیأت رییسه مجلس: بار کمبود برق نباید به صنایع فولادی تحمیل شود


عضو هیأت رییسه مجلس در بازدید از فولاد هرمزگان گفت: تأمین مستمر انرژی برای واحدهای صنعتی مهم کشور از جمله صنایع فولادی بسیار مهم و کلیدی است و باید در این زمینه تدابیر اساسی اندیشیده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، روح الله متفکر آزاد عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی امروز در بازدید از مجتمع فولاد هرمزگان اظهار کرد: با توجه به اینکه توسعه صنعت فولاد در کنار سواحل رقم می خورد، شرکت فولاد هرمزگان به عنوان یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان فولاد در کشور می تواند با اجرای طرح های توسعه ای به پیشران توسعه صنعت فولاد در جنوب کشور تبدیل شود.

وی با اشاره به نقش و اهمیت صنعت فولاد در توسعه اقتصاد، اشتغال زایی، محرومیت زدایی و ثروت آفرینی، بیان کرد: صنعت فولاد بخش عمده ای از زیرساخت های توسعه ای را تامین می کند.

همچنین توسعه صنعت فولاد می تواند زنجیره ای از صنایع را به ویژه در حوزه پایین دستی شکوفا و دارای ارزش افزوده کند.

متفکر آزاد با بیان اینکه امروزه توسعه صنعت فولاد در دنیا کنار سواحل رقم می خورد، تاکید کرد: استان هرمزگان بهترین مکان برای توسعه صنعت فولاد محسوب می شود و شرکت فولاد هرمزگان که یک مجموعه بزرگ با حجم تولید بالا و محصولات خاص صنعت فولاد است، می تواند پاسخگوی نیاز کشور برای تامین نیازهای صنایع پایین دستی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو هیأت رییسه مجلس: بار کمبود برق نباید به صنایع فولادی تحمیل شود

عضو هیأت رییسه مجلس: بار کمبود برق نباید به صنایع فولادی تحمیل شود