مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1402 ساعت 11:352023-09-22سياسي

اجازه هیچ نوع دست درازی به ایران اسلامی را نمی دهیم


فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: امروز نیروهای مسلح در اوج آمادگی، اقتدار بوده و گوش به فرمان فرامین ولایت فقیه هستند.

- ایسنا/زنجان فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: امروز نیروهای مسلح در اوج آمادگی، اقتدار بوده و گوش به فرمان فرامین ولایت فقیه هستند.

سردار جهانبخش کرمی (31 شهریورماه) در مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس ضمن گرامی داشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس و دلاوری های هشت ساله رزمندگان اسلام در برابر رژیم بعت عراق و حامیان شرق و غرب صدام، اظهار کرد: پیروزی رزمندگان اسلامی در جنگ هشت ساله در حالی رقم خورد که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به تنهایی و بدون برخورداری از تجهیزات پیشرفته نظامی، در برابر همه کفار و جبهه استکبار ایستادگی کرد.

وی با اشاره به اینکه رژیم بعث صدام از حمایت شرق و غرب برخودار بود، افزود: نظام جمهوری اسلامی در مقابل جبهه استکبار و کفار و در راس آن آمریکایی که به قصد نابودی نظام مقدس اسلامی به میدان آمده بودند، ایستادگی کردند و به پیروزی رسیدند.

کرمی با اشاره به قطعیت دشمنان در پیروزی و حمایت نظام سلطه از صدام، ادامه داد: ملت عاشورایی و شهیدپرور ایران با رهبری امام راحل نقشه شوم دشمنان را نقش برآب کرد و امروز نیز همین ملت عاشورایی گوش به فرمان مقام مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه هیچ نوع دست درازی به ایران اسلامی را نمی دهیم

اجازه هیچ نوع دست درازی به ایران اسلامی را نمی دهیم