مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 17:452023-08-29بين الملل

مشاور زلنسکی: امسال انتخابات نداریم


مشاور رییس جمهوری اوکراین امروز (سه شنبه) آب پاکی را روی دست همه ریخت و اعلام کرد که این کشور امسال انتخابات نخواهد داشت.

- مشاور رییس جمهوری اوکراین امروز (سه شنبه) آب پاکی را روی دست همه ریخت و اعلام کرد که این کشور امسال انتخابات نخواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهوری اوکراین پیش تر گفته بود که می خواهد انتخابات پارلمانی و ریاست جمهوری را در 2024 برگزار کند، آن هم به شرطی که پارلمان اوکراین تغییرات قانونی لازم برای به تعویق انداختن انتخابات را تحت حکومت نظامی تصویب کند، آمریکا و اروپا حمایت مالی لازم را به عمل آورند و ناظران بین المللی هم حاضر باشند.

میخاییلو پودولیاک، مشاور رییس جمهوری اوکراین امروز گفت: رییس جمهوری بسیار محتاطانه در این باره صحبت می کند، اما من می توانم واضح تر در این باره صحبت کنم.

امسال هیچ انتخاباتی نخواهیم داشت.

این مقام اوکراینی پنج دلیل بیان کرد که به گفته او برگزار انتخابات را در سال جاری غیرممکن می کند، ازجمله برقرار بودن حکومت نظامی، دشواری در سازماندهی انتخابات در مناطق جنگی، نقض حقوق شهروندان بسیج شده که می خواهند در انتخابات نامزد شوند، هزینه برگزاری انتخابات و میلیون ها مردم آواره در سرتاسر این کشور.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاور زلنسکی: امسال انتخابات نداریم

مشاور زلنسکی: امسال انتخابات نداریم