مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 10:302023-09-18اقتصادي

قرارداد جدید بیمه برق منعقد شد/خسارت ها پرداخت می شود


مدیرکل دفتر مدیریت انرژی و برنامه ریزی امور مشترکان صنعت برق شرکت توانیر از انعقاد قرارداد صنعت برق با شرکت بیمه گر برای پرداخت خسارت برقی خبر داد و گفت: - مدیرکل مدیریت انرژی و امور مشتریان توانیر در پاسخ به ایسنا: قرارداد جدید بیمه برق منعقد شد/خسارت ها پرداخت می شود مدیرکل دفتر مدیریت انرژی و برنامه ریزی امور مشترکان صنعت برق شرکت توانیر از انعقاد قرارداد صنعت برق با شرکت بیمه گر برای پرداخت خسارت برقی خبر داد و گفت: امیدواریم امسال تمام خسارات برقی پرداخت شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالامیر یاقوتی امروز در نشستی خبری و در پاسخ به سوال ایسنا، مبنی بر آخرین وضعیت پرداخت خسارت برق ناشی از قطع و نوسانات برقی اظهار کرد: در روز سه شنبه هفته گذشته شرکت بیمه گر مشخص شد و اکنون در مرحله انعقاد قرارداد هستیم.

پس از انعقاد قرارداد دو سامانه شرکت برق و شرکت بیمه گر به یکدیگر متصل می شوند.

وی ادامه داد: پس از تعیین تکلیف خسارات برقی که منجر به ایجاد زیان به مشترک شده پرداخت خواهد شد و امسال نیز در این موضوع اتفاق خوبی افتاد چرا که تاکنون در شهریورماه انعقاد قرارداد صورت نگرفته بود.

به گفته مدیرکل دفتر مدیریت انرژی و برنامه ریزی امور مشترکان صنعت برق شرکت توانیر از سال 1390 که این نوع بیمه در فرآیند کاری قرار گرفت این اولین بار است که در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارداد جدید بیمه برق منعقد شد/خسارت ها پرداخت می شود

قرارداد جدید بیمه برق منعقد شد/خسارت ها پرداخت می شود