مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 19:552023-09-17سياسي

میزبانی خادمیاران بنیاد کرامت از 20 هزار زائر


بنیاد کرامت رضوی و خادمیاران این بنیاد در دهه آخر صفر، علاوه بر میزبانی از 20 هزار زائر در موکب های آستان قدس، با تامین اقلام پذیرایی 360 موکب، - ایسنا/خراسان رضوی بنیاد کرامت رضوی و خادمیاران این بنیاد در دهه آخر صفر، علاوه بر میزبانی از 20 هزار زائر در موکب های آستان قدس، با تامین اقلام پذیرایی 360 موکب، ده ها هزار زائر و مجاور را میهمان خان پربرکت امام رضا(ع) کردند.

جعفر رییسیان زاده ، دبیر ستاد دهه آخر صفر بنیاد کرامت رضوی با اشاره به این مطلب اظهار کرد: بنیاد کرامت رضوی امسال برنامه های ویژه و خاصی را برای پذیرایی هرچه شایسته تر از زائران ایام شهادت امام رضا(ع) تدارک دیده بود که این خدمات تا سه شنبه این هفته تداوم خواهد داشت.

وی در خصوص حمایت و پشتیبانی بنیاد کرامت رضوی از دستگاه های مردمی تسهیل گر در امر زیارت اضافه کرد: در همین راستا در 4 محور منتهی به مشهدالرضا(ع) از 60 موکب به طور ویژه حمایت کردیم و به موازات این پشتیبانی، نیاز 300 تشکل، موکب و حسینیه سطح شهر مشهد به برنج، گوشت قرمز، روغن، شکر، آب معدنی، ظرف یک بارمصرف، چای خشک، آب لیمو و نان نیز تأمین شد.

رییسیان زاده ادامه داد: خدمات امسال بنیاد کرامت رضوی در حوزه اسکان و پذیرایی به طور کلی در 4 محور دسته بندی و به زائران ارائه شد؛ در همین راستا 8 نقطه در شهر مشهد پیش بینی شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی خادمیاران بنیاد کرامت از 20 هزار زائر

میزبانی خادمیاران بنیاد کرامت از 20 هزار زائر