مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 02:152023-09-04بين الملل

پوتین: فقط با لغو محدودیت های غرب، به توافق غلات بازمی گردیم


رییس جمهور روسیه طی نشست خبری مشترک با همتای ترکیه ای خود، گفت که مسکو می تواند به توافق غلات بازگردد، اما تنها در صورتی که غرب محدود کردن صادرات محصولات کشاورزی روسیه به بازارهای جهانی را متوقف کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه که به سوچی سفر کرده و ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه عصر دوشنبه پس از گفتگوهای طولانی، در نشست خبری مشترک حاضر شدند.

اردوغان درباره دیدار و گفتگوهایش با پوتین در سوچی، گفت که احیای توافق صادرات غلات اوکراینی از بنادر دریای سیاه به زودی امکان پذیر خواهد بود.

وی با بیان اینکه انتظارات روسیه برای همه شناخته شده است و باید کاستی ها برطرف شود، توضیح داد: ترکیه و سازمان ملل متحد روی بسته پیشنهادی جدیدی کار کرده اند تا نگرانی های روسیه را کاهش دهند .

به نوشته خبرگزاری رویترز ، رییس جمهور ترکیه در این باره اضافه کرد: ما به عنوان ترکیه معتقدیم که در مدت کوتاهی به راه حلی خواهیم رسید که انتظارات را برآورده کند .

پوتین نیز در این نشست خبری گفت که روسیه می تواند به این توافق بازگردد، اما تنها در صورتی که غرب محدود کردن صادرات محصولات کشاورزی روسیه به بازارهای جهانی را متوقف کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوتین: فقط با لغو محدودیت های غرب، به توافق غلات بازمی گردیم

پوتین: فقط با لغو محدودیت های غرب، به توافق غلات بازمی گردیم