مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 11:002023-09-04سياسي

اوقات فراغت دانشجویی طلا است؛ به نسخه قوی خود تبدیل شوید


دانشجویان زیادی تابستان خود را به نحو احسنت گذراندند، برخی از آنها با شرکت در کلاس های تخصصی و هنری و بعضی دیگر با ماندن در خانه؛ اما آیا در دانشگاه ها هم برنامه ای برای فراغت دانشجویان دیده شده بود.

- گروه دانشگاه خبرگزاری فارس _  طبق روال هر روز سوار مترو شدم، این بار مقصدم یکی از کتابخانه های معروف کشور بود؛ در ایستگاه شهید حقانی از مترو پیاده شدم و به سمت کتابخانه رفتم، طی مسافتی که می گذراندم دانشجویانی را می دیدم که با کوله های سنگین و بطری آبی رنگی که در دست داشتند به سمت کتابخانه می رفتند.

وارد کتابخانه شدم در همان ابتدا از دانشجویان کارت کتابخانه می خواستند، من که یادم رفته بود که کارت کتابخانه ام را بیاورم، چند دقیقه ای مکث کردم و به سمت مسؤول کتابخانه رفتم، خواستم تا با من برای تهیه گزارشم همکاری کنند.

مسؤول کتابخانه پیرمرد مهربانی بود که با روی خوش به من گفت: داخل کتابخانه که نمی توانی مصاحبه بگیری! اما اجازه بده من به داخل بروم و چند دانشجو را صدا بزنم تا بتوانی مصاحبه بگیری.

منتظر مانده ام تا چند نفری را صدا کند؛ در همین حین داشتم به افرادی که داخل کتابخانه هستند می نگریستم هر کدام یک لپتاپ جلویشان باز بود و برخی از آنها درحال نوشتن نکته با خودکارهای رنگی رنگی بودند، بعضی از آنها کتاب می خواندند و از جایی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوقات فراغت دانشجویی طلا است؛ به نسخه قوی خود تبدیل شوید

اوقات فراغت دانشجویی طلا است؛ به نسخه قوی خود تبدیل شوید