مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 14:402023-09-18اقتصادي

صدور 5500 مجور کسب وکار در شهر همدان


معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان اعلام کرد: در شش ماهه امسال تعداد 5500 مجوز کسب وکار در شهر همدان صادر شده که رشد 40 درصدی داشته است.

- ایسنا/همدان معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان اعلام کرد: در شش ماهه امسال تعداد 5500 مجوز کسب وکار در شهر همدان صادر شده که رشد 40 درصدی داشته است.

اسدالله ربانی مهر در جلسه هم اندیشی با مدیران آموزشگاه های آزاد فنی وحرفه ای شهرستان همدان، اظهار کرد: توسعه بدون مهارت آموزی امکان پذیر نیست و باید سعی کنیم با تقویت آموزشگاه های آزاد، زمینه عمومی شدن مهارت ها را فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه مهارت آموزی به جای مدرک گرایی در جامعه باید به یک فرهنگ تبدیل شود تا مشکلات اقتصادی کشور حل شود، افزود: جوانان تحصیلکرده بدون مهارت یکی از مشکلات امروز جامعه است، از طرفی کارخانه ها و واحدهای تولیدی مشکل کمبود نیروهای اساسی دارند.

ربانی مهر خاطرنشان کرد: در شش ماهه امسال تعداد 5500 مجوز کسب وکار در شهر همدان صادر شده که رشد 40 درصدی داشته است و این نتیجه راه اندازی سامانه ملی درگاه مجوزها توسط دولت در راستای تسهیل کسب وکار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری همدان، وی یادآور شد: دستگاه های نظارتی و اماکن، با آموزشگاه ها و مراکز زیبایی بدون مجوز برخورد قانونی لازم را داشته باشند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 5500 مجور کسب وکار در شهر همدان

صدور 5500 مجور کسب وکار در شهر همدان